A szőnyegtisztítás minősége igen relatív dolog! Döntően függ a szőnyeg általános állagától, állapotától és attól, hogy két üzemi tisztítás között:

– mennyi idő telik el, – hogyan használják a szőnyeget, – hogyan, milyen időközönként és milyen tisztítószerrel tisztítják otthon.

Ezért alapvető fontosságú, hogy a szőnyegek vállalásakor munkatársunk pontosan és teljes körűen tájékoztassa Önt az adott szőnyeggel kapcsolatos lehetőségekről, de – és ez nagyon fontos – Ön is tájékoztasson minket az adott szőnyeg „előéletéről”!

Mi – alapfilozófiánkat követve – mindent megteszünk azért, hogy az Ön szőnyegét a lehető legjobb eredménnyel tisztítsuk ki, de kérjük, ne felejtse:

CSAK A RENDSZERESEN ÉS SZAKSZERŰEN KARBANTARTOTT SZŐNYEG
TISZTÍTHATÓ IGAZÁN EREDMÉNYESEN!

Üzemünkben minden technológiai fázisban ellenőrzik az előzőt, valamint a végén még egy utóellenőrzés zárja a folyamatot.
Előfordulhat-e, hogy mindezek dacára Ön nem elégedett munkánkkal? Ilyen – 0,5 % alatti arányban – sajnos tényleg előfordulhat. E sajnálatos esetben kérjük, hogy telefonon, faxon, vagy a „Szakember válaszol” menüpontból e-mailban jelezze ezt felénk, és üzemvezetőnk haladéktalanul felveszi Önnel a kapcsolatot! Részünkről az ügyintézés filozófiája: ami nekünk töredék %, az annak, akit érint 100%!